De gouverneur heeft op 09 april 2020 de beslissing van de gemeenteraad van Oostende van 23 maart 2020 houdende de goedkeuring van de wijziging van de formatie van het administratief en logistiek kader goedgekeurd.
Deze beslissing werd bezorgd aan de voorzitter van het College van Burgemeester en Schepenen ter mededeling aan de Gemeenteraad.
Op de zitting van 23 maart 2020 heeft de Gemeenteraad de formatie als volgt gewijzigd:
EN een relevante ervaring van 2 jaar gekoppeld aan de functie-inhoud is een meerwaarde.
OF houder zijn van een bachelor diploma waaruit blijkt dat de competenties verworven tijdens de opleiding relevant zijn voor de competenties van ICT-adviseur zoals opgenomen in de functiebeschrijving.
EN een relevante ervaring van 2 jaar gekoppeld aan de functie-inhoud is een vereiste.
Alle wijzigingen inzake de personeelsformatie van de lokale politie zijn onderworpen aan het specifiek bijzonder toezicht van de gouverneur.
Neemt kennis van het besluit van 09 april 2020 van de provinciegouverneur houdende goedkeuring van het besluit van 23 maart 2020 van de Gemeenteraad houdende de goedkeuring van de wijziging van de formatie van het administratief en logistiek kader.