er zijn wat vragen omtrent de heraanleg van voetpaden in onze Stad, om deze situatie wat te verduidelijken graag duiding bij onderstaande vragen:
Vraag 1:
Er zijn heel wat nutsmaatschappijen actief in onze stad die werken dienen uit te voeren. Fluvius, de Watergroep, Farys, Telenet, Proximus, …
Er zijn ook heel wat verschillende soorten werken. Dringende interventies, individuele aansluitingen en aanvragen, geplande grotere werken. Hoe verlopen deze werken en wat is de procedure?
Vraag 2:
Om de hinder voor de burger zo beperkt mogelijk te houden en om ervoor te zorgen dat vernieuwde voetpaden niet opnieuw moeten worden opengebroken en hersteld, hoe worden de werken van de nutsmaatschappijen afgestemd met andere geplande openbare werken?
Vraag 3:
Hoe worden de werken van de nutsmaatschappijen gecommuniceerd naar de burger en via welke kanalen? En worden ook vertragingen, onverwachte hindernissen, contactgegevens van de uitvoerders gecommuniceerd naar de burgers?
Alvast dank,
Arianne Jonckheere